Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ -ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ -ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012, 17:18
Δια τους διαχριστιανικούς διαλόγους γράφουμε τα παρακάτω
Στην ερώτηση διά το παρελθόν ,το παρών και το μέλλον του ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ λάβαμε την παρακάτω απάντηση.


Ο πόθος και η ιστορία δια την ένωση των χριστιανών όλου του κόσμου έχει βάθος και αφετηρία από το 1897 έως σήμερα. Συστηματικά πλέον ο διάλογος διά την ένωση των χριστιανικών εκκλησιών αρχίζει αμέσως μετά την ίδρυση του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ το 1948 . Το 1920 ο τοποτηρητής του πατριαρχικού θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως ΔΩΡΟΘΕΟΣ έστειλε προς στις απανταχού Εκκλησίες του Χριστού την εγκύκλιο του Οικουμενισμου με 11 όρους και σκοπό να υλοποιηθούν σταδιακά. Το επόμενο βήμα δια την ένωση των εκκλησιών [ Παπικών και Ορθοδόξων] το πραγματοποίησαν το 1965 ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ και ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ο στ’ σε πρώτη τους συνάντηση στα ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ. Το ίδιο έτος 1965 / 7 Δεκεμβρίου και οι δυο μονομερώς υπογράφουν χωρίς να έχουν την άδεια των εκκλησιών των τουλάχιστον ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ,υπογράφουν και επιβάλουν ετσι θελικά την ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ – ΔΥΣΕΩΣ, δηλαδή ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ – ΠΑΠΙΚΩΝ. Ήραν τα ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ που επεβλήθησαν το 1054. Το 1963 ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ δια τα χιλιόχρονα δήλωσε πως δεν θα υποχωρήσει ούτε εις το παραμικρόν, ενώ δυο χρόνια αργότερα έπραξε το αντίθετο. ΡΩΜΗ και ΦΑΝΑΡΙ αρχίζουν και καθιερώνουν πλέον επίσημα ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ,ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ή ΚΟΙΝΕΣ, ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ και ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ οι οποίες δεσμεύουν και τις δύο πλευρές . Αυτό βέβαια δεν βρήκε σύμφωνο το υγειές ορθόδοξο φρόνημα και έκτοτε αρχίζουν οι αντιδράσεις από κλήρο και λαό. Το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ κηρύσσει επιστράτευση αγιογραφικά και πατερικά.O πατριάρχης κοινωνεί και ερωτοτροπεί με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ πλέον φανερά. Το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ αναζητά αγιοπατερική μέθοδο δια την πατριαρχική ασθένεια – επιδημία κοινωνίας με αιρετικούς .Δια την παιδαγώγηση και θεραπεία του πατριάρχου επιλέγεται η προτεινομένη από τους ΠΑΤΕΡΕΣ η εφαρμοσμένη και κατά το παρελθόν συνταγή της ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ του ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ διά της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ . Αυτή η μέθοδος εφαρμόσθηκε και το 1924 με την αλλαγή του ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ. Από το 1920 έγιναν όλες σχεδόν οι υποχωρήσεις ,παραχωρήσεις και προδοσίες . Μόνο το ΠΑΣΧΑΛΙΟ και το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ έμειναν έως σήμερα . Η διακοπή μνημοσύνου του τότε Πατριάρχου ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ως συνταγή θεραπείας στην υπόλοιπη ΕΛΛΑΔΑ εφαρμόσθηκε μόνο από τρεις μητροπολίτες, τον ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ τον ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ και τον
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΥΛΟ. Από το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ μόνο η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ και οι ΖΗΛΩΤΕΣ εις την πάτρια πίστη είναι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ και δεν ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ στις ημέρες μας . Από ότι γνωρίζουμε εμείς οι ορθόδοξοι,θεολογικά εκκλησιολογικά και κανονικά ,αι ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ και κατά τους ΠΑΤΕΡΕΣ , οι ΠΑΠΙΚΟΙ, ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΕΣ , ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΙ και ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ . Σημασία δεν έχει πως τους ονομάζουμε εμείς , αλλά οι ΠΑΤΕΡΕΣ , διότι αυτοί είναι οι μόνοι γνήσιοι ερμηνευτές και τηρητές της ορθοδόξου πίστεως , και κανένας από εμάς ας είναι και Πατριάρχης . Σήμερα τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ καθώς και οι ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ , σε ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ επίπεδο, σε συναντήσεις , συμπροσευχές , συμφωνίες και υπογραφές έχουν αναγνωρίσει τον ΠΑΠΙΣΜΟ – ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟ – ΑΓΓΛΙΚΑΝΙΣΜΟ – ΜΟΝΟΦΥΣΗΤΙΣΜΟ και όχι μόνο, ως ΑΔΕΛΦΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ , τους δε προκαθημένους των , ως ΑΓΙΩΤΑΤΟΥΣ και εν ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΥΣ .

Έχουν δε με όλους αυτούς κοινωνία μυστηρίων, αυτό δηλαδή που απαγορεύουν ρητά και κάθετα οι ΠΑΤΕΡΕΣ και αι ΣΥΝΟΔΟΙ .Τα υψηλά ιστάμενα του κλήρου πρόσωπα έχουν αποδεχθεί ότι έχουν συμφωνήσει και υπογράψουν οι προκάτοχοί των. Εμπόδιο εν μέρει φαίνεται πως είναι η πρακτική εφαρμογή των αποφασισθέντων, αλλά τολμούν και προχωρούν δειλά – δειλά και σιγά – σιγά ,πότε πονηρά πότε διπλωματικά πότε με λεονταρισμούς και πότε με την μέθοδο του εφησυχασμού ο οποίος ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ με πάρα πολλούς ακολούθους θα αναχθεί σε ΑΙΡΕΣΗ. Παντού οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΙΜΈΝΕΣ παραπλανούν τους πιστούς με την βοήθεια του δίγλωσσου και του διπρόσωπου. Όλα τους τα προδοτικά πεπραγμένα επί αρκετά χρόνια τα απέκρυπταν προσεκτικά από τον λαό τον οποίο και εφοβούντο. Τώρα όμως που η τεχνολογία προόδευσε,[τηλεόραση-βίντεο κ,λπ,]όλες τους οι σκευωρίες οι σκοτεινές ήλθαν στο φως της δημοσιότητας . Την 29 και 30 Νοεμβρίου του έτους 2006 αυτοαπεκαλύφθησαν πλέον με την επίσημη συνάντησή τους στο ΦΑΝΑΡΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ .Εκεί ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ ως επίσημος προσκεκλημένος του ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΧΩΡΟΣΤΆΤΗΣΕ σε εσπερινό και λειτουργία που ετέλεσεν ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ και η συνοδός του. Εκεί τον ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ 1] τον έψαλλαν ειδικά τροπάρια 2]τον μνημόνευσαν ως ορθόδοξο 3]τον θυμίασαν 4]τον ασπάσθηκαν ως αδελφό 5] τον πολυχρόνισαν 6]απήγγειλε το πιστεύω των ορθοδόξων και το πάτερ ημών 7]τέλος ευλόγησε τους ορθοδόξους πιστούς .Από τα παραπάνω διαδραματιζόμενα που είδαμε μέσα από ήχο και εικόνα γεγονότα και τον αδελφικό εναγκαλισμό σε επίπεδο κορυφής των ηγετών ΑΝΑΤΟΛΗΣ και ΔΥΣΕΩΣ οδηγούμεθα να εξάγουμε το κάτωθι διάγνωσμα και πόρισμα .1] Αγαπολογία – Ερωτοτροπία με τον Αιρετικό και την Αίρεση 2] Υποκρισία και πονηρή συμφωνία 3] Συνεργασία με τον εχθρό 4] Απηγορευμένη συμπροσευχή 5] Συλλειτουργία με Αιρετικό 6] Αναγνώριση όλων των μυστηρίων των Αιρετικών 7] Εγκατάλειψη της ορθοδόξου ομολογίας 8] Παράδοση της Ορθοδόξου πίστεως στους Αιρετικούς 9] Ενσυνείδητη προδοσία πίστεως και ΟΥΝΙΤΙΣΜΟΣ . Μάλλον από τις παραπάνω ασθένειες πάσχουν οι οικουμενιστές ποιμένες της ορθοδοξίας και ως αδύναμοι και ασθενικοί ρωτούμε , παρεσύρθησαν ; ή επλανήθησαν ; [ αν ναι τότε τι γνώσιν έχουν, τότε τι φύλακες της πίστεως είναι , ως οι ίδιοι λέγουν, τότε τι θερμοπύλες φυλάττουν] από το σύνθημα της εποχής 2 σε 1 ή 3 σε 1 ή όλα σε ένα . Αυτό αδελφοί μου είναι το πνεύμα της εποχής, αυτή είναι η παγκοσμιοποίηση , αυτός είναι ο Οικουμενισμός .Εμείς οι Ορθόδοξοι εντολή έχουμε από τους ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, από τον ΠΑΥΛΟ και τους ΠΑΤΕΡΕΣ να φυλάξουμε την πίστη μας όπως την παραλάβαμε, ανόθευτη, άλλως γινόμαστε και εμείς Αιρετικοί με οποιαδήποτε αντικατάσταση και αλλαγή που να συμφωνεί με το αιρετικό φρόνημα. Εμείς από την ιστορία γνωρίζουμε ότι οι δυτικοί απεμακρύνθησαν από την ορθόδοξη πίστη , αν θέλουν ας επιστρέψουν .

Εμείς γνωρίζουμε από την ιστορία πως οι αιρετικοί κανένα αιρετικό φρόνημα δεν βελτίωσαν προς το ορθόδοξο .Είναι γνωστά τα μαρτύρια που πέρασε η ορθοδοξία από τους αιρετικούς μέχρι σήμερα. Τα μισθωμένα και διορισμένα όργανα του Οικουμενισμού προσπαθούν να πείσουν τους λαούς των εθνών τους ότι , οι αιρετικοί έγιναν ή είναι Ορθόδοξοι. Οι ΠΑΤΕΡΕΣ μας λέγουν πως όταν οι Ορθόδοξοι ποιμένες υποχωρίσουν στην πίστη και συνδιαλλαγούν και σμβιβασθούν και συμπροσευχηθούν κ,λπ, με τον κάθε φύσεως αιρετικό να απομακρυνόμεθα από αυτούς, να μην έχουμε κοινωνία μαζί τους και να ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΕΘΑ ώστε να διατηρήσουμε την πίστη ανόθευτη, διότι εκείνος που κοινωνεί και συνυπάρχει με την αίρεση , η πίστης του γίνεται άρρωστη και τότε ο κάθε πιστός πρέπει να απομακρυνθεί από αυτόν καθώς έχει καθήκον, και μετά να έλθει η εκκλησία να τον θεραπεύσει, διότι δεν πρέπει να παραμείνει κοντά του, κι αν είναι ιερέας, κι αν είναι επίσκοπος, κι αν είναι Πατριάρχης ,το πιθανότερο είναι να γίνει σαν και αυτόν, δηλαδή αιρετικός . Εμείς ξέρουμε πως από την χριστιανική θεωρία και πράξη, όλα τα εφευρήματα και σοφίσματα δεν ανήκουν στην διδασκαλία της Εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ των ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ και των ΠΑΤΕΡΩΝ ,αλλά μόνον των ανθρώπων . Μετά την κάθε διάγνωση [σωματικής ή πνευματικής ασθενείας] τίθεται ζήτημα συνταγής και θεραπείας , είναι δε πλέον θέμα μεθόδου και χρόνου διά αποκατάσταση. Όλα αυτά τα χρόνια κατά τα οποία εκποιούνταν η ορθόδοξη πίστη από τους Οικουμενιστές Ποιμένες , οι πιστοί ακόλουθοι και τηρητές του ΝΟΜΟΥ της ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ και ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ,[τι άλλο καλλίτερο θα μπορούσαν να κάνουν , ας τους ονομάζουν οι τάχα προοδευτικοί οικουμενιστές , λαϊκοί, κληρικοί ,συντηρητικούς ή πισωδρομικούς ή ζηλωτές κ,λπ,] διεμαρτυρήθησαν και καλώς, φώναξαν, έγραψαν, και αντέδρασαν διά την γενομένη προδοσία πίστεως από τους Ποιμένες. Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ενωχλήθησαν από τις αντιδράσεις των πιστών εις τους οποίους έπρεπε να απολογηθούν ή να δικαιολογηθούν δια τα πεπραγμένα τα οποία τους κατήγγειλαν. Τα παρακάτω είναι οι δικαιολογίες τις οποίες προβάλουν οι Οικουμενιστές Επίσκοποι. Οι απαντήσεις τους είναι όλες πέρα για πέρα Αντιγραφικές – αντί Παραδοσιακές – αντί Εκκλησιολογικές – αντί Κανονικές, πλήρης υποκρισίας, ψεύδους και πονηρίας όπως
«Άκουσε τέκνο μου, [ το πόσο τέκνα τους μας θεωρούν αυτό είναι άλλο ζήτημα ] μην προτρέχεις, μην βιάζεσαι, είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι, [ο μορφωμένος πνευματικά άνθρωπος ενεργοποιεί στην ζωή του την ανάλογη πνευματική επιλογή, στην προκειμένη περίπτωση του πνεύματος του ΧΡΙΣΤΟΥ – ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ – ΠΑΤΕΡΩΝ – και όχι της αιρέσεως ], ζούμε μέσα στον κόσμο, [ και οι ΠΑΤΕΡΕΣ μέσα στον κόσμο ζούσαν ], άλλες εποχές τότε και άλλες εποχές τώρα, [οι ηθικές ΑΞΙΕΣ δεν επιδέχονται αλλαγές ανάλογα με τις εποχές παραμένουν ίδιες όπως παρεδώθησαν ], αν είχαμε τους Πατέρες σήμερα στη ζωή τα ίδια θα έλεγαν και θα έπρατταν, [ εδώ υποβαθμίζουν τους ΠΑΤΕΡΕΣ στο δικό τους πνευματικό και νοητικό επίπεδο, και αφετέρου αναβαθμίζουν τις δικές τους νέο – ερμηνείες ως ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ]. Έχουμε μεταφερθεί τα χρόνια τούτα σε μια νέα ερμηνεία της θεολογίας της πίστεως. Εμείς παιδί μου φυλάσσουμε Θερμοπύλες και Αλαμάνες, [κανένας όμως δεν έπεσε στις πνευματικές μάχες τύπου Θερμοπυλών και Αλαμάνας], ο Πατριάρχης μας είναι μάρτυρας, [ μάρτυρας χωρίς μαρτύριο δεν νοείται ], ότι κάνουμε, το κάνουμε για τον άνθρωπο, για το καλό του, για την ευημερία και την ειρήνη στον κόσμο κλπ.,[ εμείς γνωρίζουμε ότι κάνουν , είναι προσωπικές τους φιλοδοξίες και μόνο ], Συνερχόμεθα και συζητούμε ως πολιτισμένοι άνθρωποι , [ δηλαδή οι ΠΑΤΕΡΕΣ ήταν απολίτιστοι ], στα πλαίσια των διαλόγων κάνουμε και διπλωματικούς ελιγμούς [εδώ τις πονηρές μεθοδεύσεις τις βαπτίζουν διπλωματικούς ελιγμούς ], ο ανθρωπισμός σήμερα επιβάλει τον διάλογο, [ και οι ΠΑΤΕΡΕΣ ήταν υπέρ του διαλόγου, όμως με βάση και προϋποθέσεις αγιογραφικές και μόνο ], την ανοχή, την συμφωνία, και αυτοί άνθρωποι είναι και μάλιστα καλύτεροι από μας ,[ αυτό είναι μία προτροπή να ομοιάσουμε με τους καλλίτερους , δηλαδή τους αιρετικούς ], πρόσεχε παιδί μου, παρόλα αυτά δεν έχουμε ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ, βλέπεις εμείς κρατούμε τον θησαυρό και δεν τον παραχωρούμε σε κανέναν και με τίποτα, όλα τα άλλα να μας τα πάρουν σε αυτό θα περάσουν επάνω από το πτώμα μας».

Είναι σαν να μας λέγουν οι οικουμενιστές ποιμένες:
«Προδοσία παιδί μου θα γίνει όταν παραχωρίσουμε το Ορθόδοξο ποτήριο, κάτι τέτοιο βλέπεις δεν έγινε, διά αυτό άδικα κατακρίνεις την Εκκλησία σου και τους Ποιμένες της». [ προσπαθούν να εμφυτεύσουν στη συνείδησή μας ,την καλοπροαίρετη και αγιοπατερική κριτική των έργων τους ως κατάκριση και ενοχή ] .
Αυτό δυστυχώς το πιστεύει και η πλειοψηφία των λαϊκών οι οποίοι με μεθοδευμένη θρησκευτική εγκεφαλική πλύση έγιναν Δεσποτολάτρες και Γεροντολάτρες, [ ας συνέλθουν οι πιστοί, διότι η δεσποτολατρεία και η γεροντολατρεία είναι πνευματική νόσος της εποχής και κακός ζηλωτισμός ], έχοντας ως ευαγγέλιο την γνώμη του δεσπότη και του γέροντα -πνευματικού. Γνωρίζουν βέβαια ότι αυτό που λέγει και πράττει ο Δεσπότης ή ο Γέροντας-πνευματικός, τους αναπαύει, τους βολέυει τους απαλλάσσει και τους ικανοποιεί όλους και τους συμφέρει. Ερμηνέυουν δε τους Πατέρες επιλεκτικά και μεμονωμένα όπως κάνουν οι χιλιαστές και όχι συνολικά.
Σήμερα με ευκολία ένας λογικά σκεπτόμενος χριστιανός εύκολα συμπεραίνει ότι, σύμφωνα και κανονικά ούτε κατηχούμενοι, μα ούτε και πιστοί είμαστε με μέτρο το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
Από την διδαχή της Εκκλησίας μάθαμε ότι ΟΡΙΟ και ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΙΣΤΕΩΣ ήταν το χαίρειν = καλημέρα . Πίσω από το καλημέρα ακολουθούσε η συμμετοχή των ανθρώπων στους κοινωνικούς θεσμούς .Διά αυτό ο Απόστολος Ιωάννης βάζει όριο το καλημέρα. Τότε εάν έλεγες καλημέρα στον άπιστο γινότανε η αρχή της αλλοίωσης της εις ΧΡΙΣΤΟΝ πίστης σου . Ο άνθρωπος είχε πάντα την τάση και με ευκολία νόθευε την πίστη του . Από την άλλη οι άνθρωποι του ΘΕΟΥ να υπενθυμίζουν την τήρηση της πίστεως .Διά τον ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ λέγουν : ¨¨τόσα εκατομμύρια τιμούν τον ΑΛΛΑΧ και τον ΜΩΑΜΕΘ, ας τον έχουν και ας τον τιμούν. Τόσα εκατομμύρια τιμούν τον ΒΟΥΔΑ , αυτοί τα αγαλματάκια τους και εμείς τον δικό μας ΘΕΟ ¨¨ . Η ιστορία όμως άλλα μας διδάσκει, π, χ, οι Ισραηλίτες στο ΟΡΟΣ ΣΙΝΑ ένα αγαλματάκι μοσχαριού έφτιαξαν, της παραδοσιακής πίστεώς τους ,ποιο το κακό, και όμως ο ΘΕΟΣ διαφώνησε με την τακτική αυτή. Πάντα είχαν γενικευμένα ή όχι τους παραδοσιακούς θεούς στα σπίτια τους, κάποια ξόανα, ακόμη και θυσίες έκαναν σε αυτά, ποιο το λάθος και η αμαρτία τους, κατά το δικό μας σημερινό σκεπτικό, και όμως ο ΘΕΟΣ ήταν αντίθετος και καυστικός σε όλα αυτά, διαφωνούσε και τιμωρούσε ή ατομικά ή ομαδικά τις παρεκτροπές αυτές. Αυτό η Εκκλησία το ονομάζει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΙΧΕΙΑ .

Αυτά τα παραπάνω δεν τα γνωρίζουν οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ; τόσο ανιστόρητοι είναι ; δεν το νομίζω , όλα είναι εν γνώσει τους. . Μήπως οι Οικουμενισταί ποιμένες και θεολόγοι εν γνώσει τους υποτιμούν τα ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΈΙΜΕΝΑ και τα ερμηνεύουν κατά το προσωπικό τους θρησκευτικό – πνευματικό περιεχόμενο; Διατί κλείνουν τα μάτια τους στην θρησκευτική-χριστιανική γραμματολογία, και ιστορία τουλάχιστον 3000 χρόνων ; Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ πιστεύουν ότι έχουν το δικαίωμα να υποκαθιστούν, ή να σιωπούν ΒΑΣΙΚΑ χωρία της Α, ΓΡΑΦΗΣ και της ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ και να προβάλουν βασικά χωρία Πατερικά, τα οποία επιδέχονται ερμηνεία προσαρμοσμένη σύμφωνα με το δικό τους πνευματικό εκτόπισμα, ώστε να περάσουν στο λαό το μήνυμα που αυτοί έχουν επιλέξει , ο δε λαός να το αποδεχθεί ελέω δεσποτικής αυθεντίας . . Ερχόμενοι τώρα εις το θέμα που μας ενδιαφέρει , θα αναφερθούμε σε ένα απλό παράδειγμα έστω και αδύναμο. Διά να είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ να μιλάς και να γράφεις πρέπει να μάθεις το αλφάβητο της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ καθώς και ότι άλλο περί ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ . Όλα τα γράμματα είναι ισόκυρα – ισοδύναμα .Διά να είσαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ πρέπει να γνωρίζεις και να εφαρμόζεις στην καθημερινότητά σου όσα έμαθες από την ΓΡΑΦΗ και την ΠΑΡΑΔΟΣΗ . Όπως δεν έχεις το δικαίωμα να προσθέτεις μα ούτε και να αφαιρείς έστω και ένα γράμμα από το αλφάβητο, έτσι δεν μπορείς να καταφρονείς έστω και μία εντολή από την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, όσο μικρή και αν είναι. Διά να είσαι ΜΕΛΟΣ [π.χ. σε κάποιο φορέα γίνεσαι μέλος όταν εκπληρώνεις τις προϋποθέσεις και παραμένεις στα ΟΡΙΑ ΤΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΈΝΑ υπό του κάθε φορέα , άλλως χάνεις τα δικαιώματα παραμονής] της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ επιβάλλεται να έχεις τις ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ και να ΠΟΛΙΤΕΎΕΣΑΙ ΣΎΜΦΩΝΑ με τους ΟΡΟΥΣ της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ . Έχεις βέβαια το δικαίωμα να περιφέρεσαι στο συν και το πλην του ΟΡΙΟΥ της πίστεως . Δικαίωμα έχει και η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ως ΦΟΡΕΑΣ και ΘΕΣΜΟΣ να έχει λόγο και να αποφασίζει διά την α τ α ξ ί α του κάθε μέλους , σύμφωνα με την παραδομένη πνευματική νομοθεσία την οποία κληροδότησαν σε εμάς οι ΠΑΤΕΡΕΣ . Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ έχει καθορίσει διά των ΣΥΝΟΔΩΝ γραπτώς τα ΟΡΙΑ της πίστεως . Από την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ έχουμε εντολή να μην μεταθέτουμε τα ΟΡΙΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ .

Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ αναθεώρησαν και μετέθεσαν όλη την ΠΑΤΕΡΙΚΗ διδασκαλία και την ερμηνεύουν σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής. Φαίνεται πως διά τους Οικουμενιστές οι ΚΑΝΟΝΕΣ των ΣΥΝΟΔΩΝ και των ΠΑΤΕΡΩΝ έχουν θέση στο Μουσείο της Ιστορίας της θρησκείας, σαν κάτι το οποίο δεν έχει να πει τίποτε . Όλες οι ανθρωπιστικές επιστήμες σήμερα χάριν του ανθρώπου εξειδικεύονται , εις δε την επιστήμη της θεολογίας όλα γενικεύονται. Εδώ φαίνεται όλο το μεγαλείο της μωρίας των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Οι ποιμένες της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ το 1924 μεταλλάχθηκαν και έγιναν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ , και άρχισαν αμέσως να παραδίδουν την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ στον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ παραδίδοντας ένα – ένα τα ΟΡΘΟΔΟΞΑ χαρακώματα , αρχής γενομένης από το έτος αυτό, εκτός από ένα, έως σήμερα δηλαδή το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ .Πίσω όμως από το Δεσποτικό παραπέτασμα δύσκολα ο λαός να μάθει τι γίνεται. Διά αυτούς είναι το πιο σημαντικό και το τελευταίο όπως οι ίδιοι ομολογούν,[ δηλαδή δέχονται ότι όλα τα παρέδωσαν ]και θα το φυλάξουν πάση θυσία και ως κόρη οφθαλμού . Το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ διά το οποίο υπέρ-αμύνονται το έχουν παραδώσει εις τους αιρετικούς λαϊκούς , δημοσίως και από τηλεοράσεως εις ΡΑΒΕΝΝΑ ΙΤΑΛΙΑΣ το 2004, [ εκεί ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ και ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ μετέδωσαν το Ορθόδοξο Ποτήριο στους λαϊκούς παπικούς ], ενώ σε επισκοπικό επίπεδο επισήμως δεν γνωρίζουμε κάτι τέτοιο εκτός αν γίνεται μυστικά. Εμείς οι ορθόδοξοι γνωρίζουμε ότι , κοινωνία με την ΑΙΡΕΣΗ έχεις ,όχι μόνον όταν κρατείς ένα από τα χαρακώματα της πίστεως , αλλά όταν έστω και σε ένα ΟΡΙΟ υποχωρήσεις. Πίσω από το εφεύρημα των οικουμενιστών ΜΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΩΣ εις το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟΝ κρύπτεται μεγάλου μεγέθους υποκρισία, πλάνη και απάτη στον διαχρονικό πόλεμο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ και ΑΙΡΕΣΕΩΣ . Είναι γνωστό ανά το πανελλήνιο ο αγώνας των ορθοδόξων ενάντια στον Οικουμενισμό από το 1924 έως και σήμερα. Όσοι ομολογούσαν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και διαμαρτύρονταν διά την προδοσία της πίστεως,τους ανέμενε διωγμός , εξορία , τραυματισμός, φυλάκιση ,ακόμη και «εκτέλεση» .Σήμερα βέβαια αι μέθοδοι έχουν αλλάξει και προσαρμωσθεί στο πνεύμα της εποχής . Πάντα οι αιρετικοί είχαν την βοήθεια και την στήριξη της εξουσίας , αυτό ισχύει και σήμερα. Η μόνη διαφορά που δίνει ελπίδα και κουράγιο για αγώνα στους πιστούς είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα .

Διά τον ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ το πολύ συζυτημένο ως χαράκωμα στην ανατολή ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟΝ είναι αδιάφορο και ανύπαρκτο. Το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ στην ανατολή προβάλλεται σε ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ, ενώ στην δύση σε ΣΜΙΚΡΥΝΣΗ. Σχετικά με αυτό, πολλούς χαρακτηρισμούς μπορεί να προσάψει κάποιος και σε ανατολικούς μα και σε δυτικούς χριστιανούς ιδίως ποιμένες .Διά την ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΤΗΡΙΟΥ στους δυτικούς από τους ορθοδόξους οι οποίοι κομπορρημονούν και περιμένουν επαίνους 1] ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ το ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΤΗΡΙΟ δεν το θεωρεί ΠΟΤΗΡΙΟΝ ΣΩΤΗΡΙΑΣ διότι κατά την δυτική εκκλησιολογία είναι ελλειπές , σε αδυναμία , νοθευμένο ή αιρετικό , διότι προέρχεται από μία εκκλησία η οποία δεν είναι υπό την εξουσία του ,άρα τοποθετεί την ορθοδοξία ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , αφού ΕΚΚΛΗΣΙΑ θεωρεί μόνον τον εαυτόν του,= τον ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ και μόνον. 2] ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ δεν ζήτησε ποτέ το ποτήριον των ορθοδόξων, μα και ούτε θα το ζητήσει στο μέλλον .Εχει το δικό του το ολοκληρωμένο. Αφού λοιπόν γνωρίζουμε ότι ποτέ δεν θα το ζητήσει ,για ποιόν λόγο να φωνάζουμε ότι , δεν θα του το δώσουμε ποτέ . Μάλλον η σκέψη που βάζουμε στον νού μας είναι ότι ,υπάρχει λόγος και αυτός είναι διά να μας πλανήσουν και να μας εξαπατήσουν οδηγώντας τους πιστούς στον εφησυχασμό και να κοιμήσουν την αγωνία τους . 3] ΚΑΤΑ ΤΡΙΤΟΝ από τα ολίγα που γνωρίζωμεν ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ ποτέ δεν κοινώνησε από το ποτήριον των ΟΥΝΙΤΩΝ , παρά μόνο οι ουνίτες από το παπικό ποτήριον . Εκεί που ο πάπας είναι παρών λειτουργεί και προσφέρει μόνο το δικό του ποτήριο . Η επίσκεψη του Πάπα στο ΦΑΝΑΡΙ τον Νοέμβριο του 2006 ήταν ιδιάζουσα ,αλλά επισημοποίησε και νομιμοποίησε τα λάφυρα τα οποία επήρε από τους ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ ΟΥΝΙΤΕΣ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. Ούτε ο Πάπας τόλμησε να ζητήσει το Κοινό Ποτήριο μα ούτε και οι Φαναριώτες τόλμησαν να του το προσφέρουν. Ο βασικός λόγος ήταν ο ΦΟΒΟΣ των ολίγων πιστών, αυτός και μόνο ήταν αρκετός .Αυτό ο Πάπας το τήρησε αφενός μεν να υποτιμήσει το ποτήριον του Φαναρίου και αφετέρου ότι είναι άχρηστο διά εκείνον .Τα χρήσημα διά τον παπικόν θεσμόν τα εδέχθη ευχαρίστως , όπως α] υποδοχή ως κανονικού πατριάρχου 2] τη δέηση ως αγιωτάτου αδελφού της εκκλησίας του Χριστού 3]το θυμίαμα ως εις Χριστόν 4] τον πολυχρονισμόν ως έχοντα εξουσίαν 5] τον αδελφικόν ασπασμόν ως συλλειτουργός 6] την απαγγελία του Πιστεύω και του Πάτερ ημών 8]την απονομή του ΠΡΩΤΟΥ εις την καθόλου εκκλησίαν 9] τα ειδικά τροπάρια που εγράφησαν διά αυτόν .Από την μεριά τους οι Φαναριώτες πρόβαλαν την εξής θέση,αφενός μεν ο πάπας τους το εζήτησε και αφετέρου αυτοί αρνήθηκαν να του το προσφέρουν. Αυτά ήταν τα επιχειρήματα των Φαναριωτών για εσωτερική κατανάλωση και τίποτε παραπάνω. Ένας απλός πιστός τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται . ΚΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΟΝ ας μην τρέφονται με αυταπάτες οι Οικουμενιστές ότι ο Πάπας θα εκληπαρεί και αυτοί να μην του το προσφέρουν. Από τα γεγονότα είναι τόσον αφελές ,να πιστεύουν οι Οικουμενιστές , ότι μελλοντικά ο Πάπας θα ζητήσει να κοινωσήσει το ΠΟΤΗΡΙΟΝ των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .Αν ο Πάπας υποτιμά το ποτήριον των ΟΥΝΙΤΩΝ το οποίο είναι στο ονομά του , ας σκευθούμε πόσο θα σεβασθεί το ποτήριο των Ορθοδόξων. ΚΑΤΑ ΠΕΜΠΤΟΝ ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ είναι τόσο εωσφορικά υπερήφανος ,που δεν θα τον αφήσει ποτέ ο Διάβολος να πέσει από εκεί που τον ανέβασε.Το ΒΑΤΙΚΑΝΟ είναι πουλημένο στον Σατανά, ο δε λαός του το εγκατέλειψε και τώρα ζητάει σανίδα ή χέρι βοηθείας από την Ορθοδοξία. Είναι αφέλεια να πιστέψουμε ότι ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ θα δεχθεί να είναι δεύτερος ή έστω και ισότιμος.Διατί δεν λέγουν αυτοί πού γνωρίζουν τα θεολογικά γράμματα ότι το ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;. ΚΑΤΑ ΕΚΤΟΝ το εφευρεθέν ΟΡΙΟ μη ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ του ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΤΗΡΙΟΥ εις τους αιρετικούς είναι, ας το ονομάσουμε ψευδοεφεύρημα διπλωματικού ελιγμού το οποίο σκοπό έχει να παραπλανήσει όσους αφελείς και επιπόλαιους χριστιανούς έμειναν, αφού η πλειοψηφία έχει εγκαταλείψει τον Χριστιανισμό προς τον αθεϊσμό ή δε μειοψηφία ένα μέρος τους ακολουθεί τυφλά το δε ελάχιστο έχει αποτειχισθεί απ` αυτούς και τηρεί την ορθή πίστη των ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ και των ΠΑΤΕΡΩΝ. ΚΑΤΑ ΕΒΔΟΜΟΝ ΟΙ Οικουμενιστές ποιμένες στην δικαιολοτητική τους προσπάθεια ,ώστε να πείσουν τους πιστούς για την τάχα ηρωϊκή τους θέση , ότι ως φύλακες έχουν γνώση ,εμείς παρατηρούμε ότι η φύλαξη της πίστεως είναι μάλλον σαν ο λύκος να φυλάσσει τα πρόβατα. Εις το ότι φυλάσσουν θερμοπύλες ,κανείς δεν απωλέσθη από το στρατόπεδο των Οικουμενιστών. Εις το ότι ο Πατριάρχης είναι μάρτυρας και φυλακισμένος , ούτε πεινάει ,ούτε διψάει ,ούτε τραύματα φέρει ,μάλλον αντίθετα , καλά περνάει και ταξιδεύει όποτε και όπου θέλει ελεύθερα. ΚΑΤΑ ΟΓΔΟΟΝ Οι Οικουμενιστες ποιμένες ας βγάλουν την μάσκα της υποκρισίας που φορούν και ας επιστρέψουν εν μετανοία και ταπεινώσει να ομολογήσουν ότι επλανήθησαν από τον μαυρόψυχο Πάπα Ρώμης με την άσπρη φορεσιά.

Αυτή η ομολογία θα χρεωθεί υπέρ τους εν ημέρα κρίσεως . ΚΑΤΑ ΕΝΝΑΤΟΝ ο ΠΑΠΑΣ ΡΩΜΗΣ φωνάζει ίσως εις ώτα μη ακουόντων και λέγει, το ποτήριον που λέτε ότι δεν θα μου δώσετε εγώ ποτέ δεν σας το ζήτησα ,δεν το χρειάζομαι, δεν το έχω ανάγκη . Αφού είναι έτσι προς τι οι ηρωϊσμοί των Οικουμενιστών. Τέλος ΚΑΤΑ ΔΕΚΑΤΟΝ αφού δεν το αντιλαμβάνονται οι Οικουμενιστές Ποιμένες , οι κατά χάριν και ελαίω θεού εκλεγέντες , ως κατά τύπον και τόπον Χριστού και χαρισματικοί, τότε ας το εννοήση το προδοτικό αυτό σχέδιο και πρόγραμμα , ο ΠΙΣΤΟΣ εις ΧΡΙΣΤΟΝ λαός του . Ας αντιληφθούν ότι τους εξαπατούν και τους οδηγούν στην από-ορθοδοξοποίηση , οι δήθεν ορκισμένοι φύλακες της ΠΙΣΤΕΩΣ . Ας ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΟΥΝ από αυτούς και ας πράξουν ότι έπραξαν και οι ΠΑΤΕΡΕΣ οι μόνοι ΓΝΩΣΤΕΣ, οι μόνοι ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ, οι μόνοι ΤΗΡΗΤΕΣ, οι μόνοι ΕΓΓΥΗΤΕΣ της ΠΙΣΤΕΩΣ, διά την ΣΩΤΗΡΙΑ των ΨΥΧΩΝ των. Όσοι πιστοί έμειναν και ονομάζονται Ο Ρ Θ Ο Δ Ο Ξ Ο Ι ας απελευθερωθούν από την παγίδα και την ζημία της ψυχής τους που συνεπάγεται η πανδημία της ΔΕΣΠΟΤΟΛΑΤΡΕΙΑΣ και της ΓΕΡΟΝΤΟΛΑΤΡΕΙΑΣ του ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΥ, με το σκεπτικό ότι θα τους σώσει ο Δεσπότης ή ο Γέροντας και ας επιστρέψουν εις την εν ΧΡΙΣΤΩ ΛΑΤΡΕΙΑΝ. Μήπως, έτσι έστω και αργά παιδαγωγηθούν οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ , από εσάς τους ελαχίστους αδελφούς μήπως, έστω και αργά αναγνωρίσουν το ΜΕΓΑ ΟΛΙΣΘΗΜΑ εις το οποίο περιέπεσαν και επιστρέψουν ως ο ΑΣΩΤΟΣ ,ως δαπανήσαντες την ΟΥΣΙΑΝ του ΠΑΤΡΟΣ εις την χώραν του ΠΑΠΑ και των συν ΑΥΤΩ. Εν ημέρα ΚΡΙΣΕΩΣ θα ακούσουν την φωνήν του ΘΕΟΥ λέγουσα, .Ανθρωπε χαριν του Πάπα Ρώμης όλα τα έκανες ,χάριν ΕΜΟΥ τι έκανες ; ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ. .ΑΜΗΝ - ΑΜΗΝ – AMHN .



ΖΗΛΕΥΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΝ


Υ.Γ Δια να αποφύγουμε την αναγνωστική κούραση δεν κάναμε χρήση χωρίων διότι είναι πάρα Πολλά.


http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=6382

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012, 17:18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου